Reklamaatiot ja palautus
Tilatut tuotteet eivät ole kunnossa vai eivät vastaa odotuksiasi? Neuvomme, kuinka voit valittaa tuotteista, tai autamme sinua tuotteiden palauttamisessa.
Haluan valittaa tuotteesta tai lähetyksestäMikäli ostettu tuote ei toimi kunnolla, huolehdimme asennuksesta, korjauksesta tai vaihdosta. Sinun tulee täyttää valituslomake ja lähettää se tuotteiden mukana osoitteeseemme. |
Haluan peruuttaa sopimuksen ja palauttaa tuotteenVoit peruuttaa ostosopimuksen 14 päivän kuluessa toimituksesta eli palauttaa verkkokaupastamme ostetut tavarat syytä ilmoittamatta. Sinun tulee täyttää sopimuksen peruuttamislomake ja lähettää se osoitteeseemme yhdessä tavaroiden kanssa. |
FAQ - Vastaukset useimmin kysyttyihin kysymyksiin
1. Kuinka voin ottaa yhteyttä valitusosastoon?
Voit ottaa yhteyttä valitusosastoomme lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: [email protected] .
2. Kuinka kauan vaatimuksen käsittely kestää?
Käsittelemme valitukset viipymättä, mutta viimeistään 30 päivän kuluessa niiden vastaanottamisesta.
3. Miten toimitaan tavaroita palautettaessa?
Voit peruuttaa sopimuksen ja palauttaa tavarat ilman syytä 14 päivän kuluessa siitä, kun sinä tai sinun nimeämäsi henkilö on vastaanottanut tavaran. Palautuksen jälkeen palautamme sinulle maksetun ostosumman lähettämällä maksun tilillesi.
4. Voinko peruuttaa sopimuksen, jos ostan yrityksenä?
Ei, valitettavasti yritys ei ole yksityishenkilö, joten se ei voi palauttaa tavaroita laillisen 14 päivän sisällä kuten yksityishenkilöillä. On mahdollista sopia tavaroiden vaihdosta muihin tuotteisiin.
5. Kuka vastaa palautettujen tavaroiden toimituskuluista?
Tavaran palauttaminen varastoomme on täysin sinun toimivaltasi. Tämä koskee myös siihen liittyviä kustannuksia.
6. Minne minun tulee lähettää tavarat, jotka haluan palauttaa?
Ennen kuin palautat tavarat, pakkaa ne kunnolla ja kiinnitä osoitteemme sisältävä etiketti pakkauksen ulkopuolelle. Tässä on osoite, johon lähetät paketin palautetun tuotteen kanssa:
Media Leaders s.r.o. (RETURN)
Dlha 4
974 05 Banska Bystrica
Slovakia
Mutta ole varovainen! Emme ole vastuussa tilasta, jossa vastaanotamme pakettisi kuljetusliikkeeltä. Siksi, ennen kuin lähetät tavarat, aseta ne alkuperäiseen kuntoon, jossa ne tulivat meiltä, ja täytä laatikko materiaalilla, joka suojaa tavaroita vaurioilta kuljetuksen aikana. Mikäli lähetyksellesi tästä huolimatta tapahtuu jotain matkalla meille, ota välittömästi yhteyttä paketin sinulta haltuunottaneeseen rahdinkuljettajaan ja vaadi korvausta vahingosta.
7. Haluan vaihtaa tavarat (esim. väärän koon takia). Miten minun pitäisi edetä?
Jos tuotetta ei ole käytetty ollenkaan (eli siinä ei ole epäpuhtauksia - hiuksia, likaa jne.), se on vain kokeiltu, tuote on mahdollista vaihtaa toiseen kokoon. Sinun on kuitenkin täytettävä reklamaatiolomake ja ilmoitettava huomautuksessa vaihtopyyntö toiseen tuotteeseen/toiseen kokoon.
8. Voinko palauttaa minkä tahansa tuotteen?
Ehdottomasti ei. Laki määrittelee tarkasti, mitä tavaraluokkia ei voi palauttaa. Esimerkiksi in-ear-kuulokkeet (vakoilukuulokkeet) ja vastaavat.
Ostaja ei voi vetäytyä sopimuksesta, jonka kohteena hän on
- ostajan erityisvaatimusten mukaan valmistettujen tavaroiden, mittatilaustuotteiden tai nimenomaan yhdelle ostajalle tarkoitettujen tavaroiden myynti (esim. neonlogon tai gobo-projektorin valmistus, tilaustyönä tehdyt nimikyltit ostajan pyynnöstä),
- sellaisten tavaroiden myynti, joiden laatu heikkenee tai heikkenee nopeasti,
- suojapakkaukseen suljetun tavaran myynti, joka ei sovellu palautukseen terveydensuojelu- tai hygieniasyistä ja jonka suojapakkaus on rikki tuotteiden toimituksen jälkeen (esim. ),
- sähköisen sisällön tarjoaminen muulla kuin fyysisellä välineellä, jos sen tarjoaminen aloitettiin kuluttajan nimenomaisella suostumuksella ja kuluttaja on ilmoittanut saaneensa asianmukaisesti tiedon, että hän menettää tämän suostumuksen ilmaisemalla oikeuden peruuttaa sopimus (esim. ohjelmiston digitaalinen/sähköinen lisenssi).
9. Milloin saan maksun palautetuista tuotteista?
Lähetämme rahat palautetuista tuotteista viimeistään 14 päivän kuluessa paketin vastaanottamisesta ja palautetun tuotteen tarkastuksesta. Lain mukaan meillä on 14 päivää aikaa tavaran vastaanottamisesta varastoon käsitellä sopimustavara. Saat rahasi takaisin samalla tavalla kuin maksu tuli meille. Pikamaksuilla (luottokortti, Google Pay, Apple Pay jne.) rahat saapuvat tilillesi 3 työpäivän kuluessa. Pankkisiirto kestää yleensä 1-3 arkipäivää. Jos maksu oli postiennakko, sinun tulee täyttää lomakkeelle tilinumero IBAN-muodossa (Lisää myös Vastaanottajan nimi) hyvitystä varten ja hyvitämme maksun pankkisiirrolla.