Meidän tarinamme

Miten aloitimme ja mikä oli Cool-manian verkkokauppamme tarina ja historia? Täällä yritämme kertoa kuinka kaikki on alkanut vuodesta 2010 nykyaikaan :) Istu siis alas ja lue polku, jota olemme kulkeneet ja polku, jota kuljemme edelleen. Emme olisi siellä missä olemme nyt ilman tukeasi.

Tämä on USA matkamme alussa :)

cool-mania joukkue

Se oli VUOSI 2010...

Tämä vuosi oli tiimillemme Cool-mania-sivuston perustamisvuosi. Aloitimme vaatimattomasta, pienestä 3 toimiston ja varaston tilasta, ullakolla, missä kesäkuukausina oli kuin Saharan autiomaa :) Mutta innostuksemme ansiosta otimme sen haasteena, että alku on vaikeaa, joten emme luovuttaneet helteestä tai pienestä tilasta huolimatta. Ja tältä se näytti toimistossamme alla olevassa kuvassa.

cool-mania-yhtiön vanhat tilat

Tältä COOL-MANIA-verkkosivuston ensimmäinen versio näytti

Onnistuimme siinä ja vaikeista olosuhteista ja pienemmästä tilasta huolimatta olemme luoneet verkkokaupasta ensimmäisen version vuodelta 2010, jossa meillä oli todella vain muutama tuote, aloitimme tilausjärjestelmän ja tavaroiden toimituksen. Siihen asti verkkosivustomme toimi vain 3 kielimutaatiossa. Siitä huolimatta työtä oli paljon, lähinnä kaikkien niiden "kärpästen tai vikojen" saamiseen, joita me niin kutsumme ja joita voi esiintyä päivittäisessä verkkokaupassa työskennellessä, tilausjärjestelmän, toimituksen, varaston täydentämisen ja talouden hoitamiseksi. ja laskutusvelvollisuudet. Opimme kaiken verkkokauppaa tehdessämme :)

cool-mania vanha verkkosivusto

VUOSI 2011

Tehdäksemme verkkokauppamme tunnettuutta ja näkyvyyttä sekä saada uusien asiakkaiden huomio, asetimme tavoitteeksi vierailla paikallisilla musiikkifestivaaleilla, kuten BEEFREE 2011, DOWNLOAD festival ZV jne. - joissa esittelimme tuotteitamme nuorille . Onnistuimme keräämään alustavia, erittäin tärkeitä kontakteja ja saamaan palautetta asiakkailta, ja myös tämän perusteella laajensimme tuotevalikoimaamme, joka alun perin koostui vain LED-tuotteista, kuten valot-paidoista, valovyöstä. , juhlatuotteita ja muita.

festivaali befree 2011 cool-mania web

lataa festivaali cool-mania -esityslataa Festival cool-mania -myyntipiste

VUOSI 2012

Tänä vuonna 2012 keskityimme pääasiassa valikoiman laajentamiseen noin 100 tuotteesta noin 300 tuotteeseen , vaikka jouduimme rajoittumaan pieniin, noin 60 m2 varastotiloihin. Tämä oli melko vaikeaa, sillä uusia ja uusia tavaralaatikoita saapui lähes päivittäin, eikä meillä ollut juuri minnekään liikkua. Jotain systeemiä piti löytää, koska laatikot ja tavarat melkein työnsivät meidät ulos toimistosta, mutta teimme kaiken rakkaudella ja silti hauskaa oli :)

Cool-mania media leaders ltd:n täpötäynnä tilat

VUOSI 2013

Tuli aika, jolloin tiesimme, että meidän on mentävä pidemmälle ja löydettävä uusia kumppanuuksia, uusia tuotteita ja päätimme vierailla elektroniikkamessuilla Hongkongissa. Näyttelyt olivat meille suuri hyöty, ne auttoivat meitä orientoitumaan suuressa yritysmaailmassa. Se oli tilaisuus saada uusia kontakteja liikekumppaneille ja saimme entistä suuremman yleiskuvan uusista innovatiivisista tuotteista, trendeistä ja siitä, mikä on "IN" ja mitä voisimme alkaa myydä verkkosivuillamme. Ja kerättyämme yhteystiedot ja tiedot toimittajista, aloimme lanseerata muunlaisia tuotevalikoimaamme, kuten kameroita, vakoilutarvikkeita tai erilaisia mielenkiintoisia vempaimia tai pakollisia asioita.

hongkongin elektroniikkamessut cool-mania-vierailunäyttely Hongkongissa cool-mania mediajohtajien yritys

Toimitusjohtajamme Mário isossa näyttelyssä Hongkongissa

asiaworld expo mario bruchanik

VUOSI 2014-2015

Näinä vuosina 2014-2015 päätimme sertifioida ISO 9001 -laatujärjestelmän mukaisesti . Saavuttaaksemme asiakkaidemme luottamuksen entisestään päätimme ottaa käyttöön ISO 9001 -laatujärjestelmän ja kartoittaa kaikki prosessit tilausten vastaanottamisesta tavaroiden toimittamiseen, reklamaatiomenettelyt jne. Kaikkia prosesseja yrityksessämme valvotaan huolellisesti ja omat tarkat menettelynsä niiden ratkaisemiseksi. Se on ehdottomasti askel yrityksemme kilpailukyvyn ja uskottavuuden lisäämiseksi myös kansainvälisesti.

iso 9001 -sertifikaatti media leaders sro

VUOSI 2016-2018

Vuodet 2016 - 2018 olivat meille ratkaisevia vuosia täysin uuden Cool-mania-sivuston luomisessa , monien toimintojen lisäämisessä ja kieliversioiden laajentamisessa 20:een (tällä hetkellä meillä on jopa 38). Keskityimme myös uusien tuotteiden lisäämiseen, joita meillä oli tuolloin jo noin 2000 (tällä hetkellä yli 5000). Uusia tuotteita eri kategorioista , kuten auto moto -osastosta, jossa olemme saaneet yhteistyötä laadukkaiden kameroiden ja peruutusjärjestelmien toimittajien kanssa. Myös vakoilutuotteiden, vempaimien, must-have- ja jopa juhlatuotteiden kategoria on laajentunut. Lisäsimme uuden kauneus- ja ulkoilukategorian, joka löysi heti faninsa.

cool-mania uusi verkkosivun ulkoasu

VUOSI 2019

Vuosi 2019 oli meille avainvuosi uusiin tiloihin muuttamisen kannalta. Pääsimme vaiheeseen, jossa meillä ei enää ollut paikkaa tavarantoimittajien tavaroille ja oli kirjaimellisesti välttämätöntä muuttaa uusiin, omiin tiloihin. Tuotevalikoimamme ei ole kasvanut, vaan myös 8 hengen cool-maniakkitiimimme :) Joten jouduimme etsimään isompia tiloja. Ja niin menimme katsomaan uutta varastoa toimistoineen ja pakkaushuoneineen, jossa saatoimme kuvitella tulevaa toimintaamme ja onnistuimme:) Loppujen lopuksi arvioikaa itse.

kierros uusissa cool-manian tiloissa

Alkuperäinen ehdotus - showroom visualisointi

Aluksi se oli vain tyhjä paikka , mutta siinä oli suuret toimintamahdollisuudet ja koska vietämme paljon aikaa töissä, jouduimme myös miettimään, kuinka verkkokaupan toiminta mukautetaan ja harmonisoidaan olosuhteisiin siellä työskentelevät ihmiset sekä asiakkaat, jotka tulevat katsomaan ja ostamaan tavaroita henkilökohtaisesti. Ja niin teimme alustavan visualisoinnin siitä, miltä työtilat, varasto, toimistot, sosiaalitilat, keittiö ja showroom näyttävät, joka toimii paitsi asiakkaiden sisäänkäyntialueena, myös tuotteidemme esittelynä. Joten meillä oli visio ja jälleenrakennuksen valmistelut saattoivat alkaa.

visuaalisen suunnittelun showroom cool-mania mediajohtajat

Ja aloimme rakentaa uudelleen...

Ensin alettiin uudistaa sisätiloja, toimistojen väliseiniä, esittelytilaa, varastoa jne . Samanaikaisesti jouduimme hoitamaan sähköjohtojen asennus, ilmastointi, palautus, laatat, jalkakäytävät, saniteettitilat jne. Myöhemmin oli aika valmistella varastotilat, pinoamaan tavarahyllyt kahdessa kerroksessa. Lisäksi toimistoja kalustettiin toimistopöydistä ja -tuoleista tietokoneiden, tulostimien, puhelimien, toimistotarvikkeiden ja pöytien kynien kautta :)

uusien cool-manian tilojen saneerausmediajohtajien varaston valmisteluvarastointitilat coolmanian valmistelu

Emme unohtaneet tilojen mainontaa...

Ja kaikki tämä tapahtui samalla kun ylläpidettiin verkkokaupan päivittäistä toimintaa vanhoissa tiloissa, sillä meidän piti ylläpitää sujuvaa tilausten ja tavaroiden toimittamista asiakkaillemme. Emme voineet jättää väliin ulkotilojen muokkausta, mainoskalvojen kiinnittämistä, jotta ihmiset löytäisivät meidät uudesta osoitteesta :)

tilojen cool-mania rappaus

Ja lopuksi yrityksen ja varaston muuttaminen uusiin tiloihin

Ja se oli täydellinen kaaos, koska verkkokaupan toiminta uusissa tiloissa jouduttiin sopeuttamaan muuttoon (vilkkaimman joulun aikaan) ja samalla tuhansien tavaroiden kantamiseen sekä tavaroiden lajitteluun ja varastointiin. hyllyt piti sovittaa yhteen, ja kaikki tämä verkkokaupan normaalin toiminnan ja tilausten käsittelyn ohella, mikä näytti mahdottomalta, mutta onnistuimme myös tässä :)

cool-mania yritys muuttaa sisäänyritystilojen muutto coolmaniacool-mania-tuotteiden varastojen täydentäminen
varastotilojen mediajohtajatyrityksen ilmoitustaulu cool-mania mediajohtajat

Me teimme sen! Yhtiö on muuttanut, mahtavat juhlat ja siitä mennään :)

juhlayritys cool-mania mediajohtajat

VUOSI 2020 - tähän hetkeen

Ja tältä yrityksemme näyttää tänään vieraillessamme:) Onnistuimme siitä huolimatta erittäin vaikeasta ajanjaksosta, kun vuonna 2020 tulivat Covid-19:n huonot ajat, mikä pakotti yrityksemme sulkeutumaan muutamaksi viikoksi ja se oli todella tuntui tilausten kokonaismäärässä.
Taistelimme kuten kaikki muutkin, toivoimme parempaa huomista ja yritimme jatkuvasti mennä eteenpäin ja tuoda sinulle uusia ja uusia tuotteita ja parannuksia.

uudet coolmania showroom -tilatmediajohtajat cool-mania showroomcool-mania-tuotteiden esittelyt

COOL MANIA: n tavaramerkin ® rekisteröinti on nyt virallista...

cool-mania tavaramerkin rekisteröinti

Olemme olleet täällä kanssasi vuodesta 2010 :)

cool-mania-tiimin valokuvamedian johtajat

Ja uskomme, että vielä monta vuotta odottaa meitä kanssasi...